Urriak 4
-
Udazkenean eta neguan kultura sektorea indartzeko asmoz Bilboko Udalak abiatutako bigarren kanpainako bonu guztiak eskuratu dituzte herritarrek 48 ordu eskasetan. Guztira 30.500 bonu izan dira, 20 eta 40 eurokoak, eta zenbateko horien erdia udalak ordaindu du; bonuak liburu-dendetan, museoetan, ikuskizunetan eta abarretan erabili ahalko dira.
-
Ostalaritzari zuzendutako bonu-kanpaina ere oso azkar dabil, eta dagoeneko 91.000 bonu saldu dira (124.000 bonu dira guztira).
Igandeko 18:00ak jo baino lehen saldu ziren BILBOKO KULTURA BONU guztiak: 30.500 bonu baino gehiago. Ostiralean, urriaren 1ean, hasi zen bonuen salmenta, 16:00etan, www.bonobilbao.eus webgunearen bidez. Covid-19aren ondorioz kaltetutako kultura-sektorea indartzeko eta laguntzeko asmoz Bilboko Udalak martxan jarritako bigarren kanpaina honetan eskainitako bonuak aurrekoan baino azkarrago agortu dira, 48 ordu eskasetan.
Bonuek 20 eta 40 euroko balioa izan dute (zenbatekoen erdia udalak ordaindu du) eta datorren urteko martxoaren 15era arte erabili ahal izango dira.
OSTALARITZAKO BONUEI dagokienez, azkar saltzen ari dira, eta dagoeneko 124.000 bonutik 91.000 saldu dira (% 73,5). Barrutika, Abando eta Ibaiondoko bonuak agortzear daude. Kasu honetan, bonuak establezimenduetan erabiltzeko azken eguna abenduaren 5a izango da. Ostalaritzako bonuen balioak 10 eta 20 eurokoak dira, eta prozesu horietan guztietan egin den bezala, zenbateko horien erdia udalak ordaintzen du.
Bi kanpaina horiek, Bilbao Bizkaia turismo bonuen kanpaina bezala, 2020ko eta 2021eko Bilbao Aurrera planaren parte dira —udal-ordezkaritza duten talde politiko guztiekin adostutakoa— eta pandemiak eragindako kalteei aurre egiteko xedea dute.