Bilbao Bizkaiak 2022an turismoaren sektorea suspertzearen aldeko apustu irmoa aurkeztu du FITURen

Urtarrila 18

  • Bilboko Udalak eta Bizkaiko Foru Aldundiak helmugaren nazioarteko sustapenari ekin diote berriro, turismoaren eta sektorearen susperraldia bultzatzeko, pandemiaren ondorioz bisitarien etorrerak bi urtez behera egin ondoren.

  • Ainara Basurko, Sustapen Ekonomikoko foru diputatuak, eta Xabier Ochandiano, Bilboko Udaleko Garapen Ekonomikoko zinegotziak, FITURen aurkeztuko dituzte bihar partekatutako hurrengo lan-ildoak, hirirako eta Lurralderako lehentasunezko merkatuak berreskuratzeko suspertzean, malgutasunean eta arintasunean oinarrituta.

  • Halaber, Aldundiak eta Udalak Bilbao Bizkaia Turismo Bonuak herritarrei saltzeko kanpaina bat ere aurkeztuko dute Madrilen, bi erakundeek martxora arte jarritakoa. Deskontu handiak dituen ekimena da sektorea indartzeko helburuarekin, Bilbon eta Bizkaian egonaldiez gozatzeko prezio erdiaren truke.

Ainara Basurko, Bizkaiko Foru Aldundiko Ekonomia Sustatzeko foru diputatuak, eta Xabier Ochandiano ,Bilboko Udaleko Ekonomiaren Garapenerako zinegotziak, bihar aurkeztuko dituzte FITUReko Bilbao Bizkaia erakustokian bi erakundeek 2022an hirian eta Lurraldean turismoa suspertzeko apustu partekatua berresten duten hurrengo jarduerak.

Ildo horretan, bi erakundeek turismoa sustatzeari ekingo diote berriro, datozen hilabeteetan aurkeztuko den Bilbao Bizkaia 2030 Turismo Estrategiaren zati gisa. Estrategia horrek turismoa suspertzeko agertoki bat zehazten du. Sustapen hori funtsezkotzat jotzen da pandemiak mugikortasunean izan dituen ondorioengatik oso ukituta dagoen sektore ekonomikoa berreskuratzeko, eta ezinbestekoa da hemendik aurrera garatzea, Bilbao Bizkaiarentzat estrategikoak diren merkatu turistikoetan egoteko eta, horrela, aukera aprobetxatu ahal izateko, mugarik gabe bidaiatu ahal denean. Zabaltzen ari den suspertze-etapa berrian turismoa suspertzeko agertoki bat definitzen da, helburu hori lortzera eta 2024ra arte garatzera bideratutako ekintzekin.

Testuinguru horretan, Bizkaiko Foru Aldundiak eta Bilboko Udalak elkarrekin definitu dituzte nazioarteko sustapen malgu, arin eta egokitzeko gaitasunean oinarritutako hainbat lan-ildo, turistak erakartzeko eta pandemiaren aurretik finkatuta zeuden eta Bilbao Bizkaiarentzat lehentasunezkoak izaten jarraitzen duten merkatuak berreskuratzeko helburuarekin.

Ekintza horiek arrakastaz garatu ahal izateko, merkatua etengabe monitorizatuko da. Horrela, herrialde bakoitzaren egoera zehatza aztertuko da, herrialde bakoitzean garatu beharreko ekintzei buruzko erabaki arinak hartu ahal izateko, estrategikotzat jotzen direnak azpimarratuz, merkatu igorle tradizional horietatik hirira eta lurraldera datozen turisten itzulera berreskuratu ahal izateko.

“READY TO GO” FORMULA BERRIA

Bizkaiko Foru Aldundiak eta Bilboko Udalak hilabeteak daramatzate estrategia digitala indartzen, turistak erakartzeko eta gure lurraldeko eta atzerriko merkatuetan dauden sektoreko entitateen arteko aliantzak sustatzeko.

Ildo horretan, 2022. urteari begira, Bilbao Bizkaiak formula berri bat bultzatuko dute, jarduera digital eta presentzialen nahasketan oinarritua, merkatuko aukeretara egokitua eta azken kontsumitzaileari zein turismoaren sektorean diharduten enpresei zuzendua.

Zehazki, eta turista potentzialek Bilbo Bizkaia helmuga ezagutu dezaten, kanpaina digitalak egingo dira lehentasunezko merkatuei zuzenduta, kanpainak Bilboko aireportuan jarduten duten aire-konpainiekin, bai eta kanpainak eta marketin-ekintzak ere, turismoko komunikabideekin eta influencer-ekin lankidetzan. Estatuko publikoari eta Europatik (Portugal, Frantzia, Irlanda, Erresuma Batua, iparraldeko herrialdeak, Belgika, Alemania, Suitza, Austria eta Italia) eta Estatu Batuetatik etorritakoei zuzenduta egongo dira.

KANPO EKINTZEN EGUTEGI BERRIA

Era berean, zuzenean lan egingo da turismoaren sektorean diharduten enpresekin, azoken, ekitaldien, bileren, topaketa profesionalen eta helmugaren sustapenarekin lotutako interes profesionaleko beste gune batzuen bidez. Testuinguru horretan, turismoa sustatzeko egutegi bat ezarri da, non hogei jarduera baino gehiago jasotzen diren lehentasunezko 12 merkatutan, eta Bilbo Bizkaiaren presentziarekin FITURen inauguratuko da.

Gainera, duela hilabete batzuetatik Match Bilbao Bizkaia ekimena garatzen ari da. Ekimen horren helburuetako bat da gure lurraldeko turismo-sektoreko enpresen eta atzerriko bitartekarien artean negozio-harreman berriak suspertzea eta sortzea, eta, horrela, helmugaren aktibazioa sustatzea eta helmugako turismo-eskaintza dinamizatzea, helmugako turismo-produktuak, -baliabideak eta -zerbitzuak merkaturatzea erraztuko duten euskarri digitalak sortuz.

Turismo-merkatuak suspertzeko eta suspertzeko testuinguru berri honetan, garatu beharreko jarduketen helburua izango da nazioarteko merkatuak berreskuratzea, haiekin aire-konexioak lehengoratu baitira, eta tradizionalki turisten igorle garrantzitsuak izan baitira Bilbo Bizkaia helmugara, hala nola estatuan, Frantzian, Alemanian, Erresuma Batuan, Estatu Batuetan, Italian eta Eskandinaviako herrialdeetan.

SUSTAPENA 15 HERRIALDEETAN

Bilbao Bizkaiak 2022rako sustapen-egutegia aurkeztu du hainbat merkatutan, data eta formatuetan egokituta. Horrela, akzioak egingo ditu finkatutako merkatu nagusietan, hala nola Frantzian, Erresuma Batuan, Alemanian, Estatu Batuetan, Italian, Herbehereetan eta Suitzan. Nabarmentzekoak dira, besteak beste, Frankfurt, Dusseldorf, Zurich eta New Yorkeko turismo-bitartekaritzako ekitaldiak, bai eta Bartzelonan, Milanen, Parisen eta Amsterdamen turismoan espezializatutako hedabideetara bideratutako aurkezpenak ere. Halaber, Bilbao Bizkaia Europako nazioarteko turismo-azoka handietara joango da: Fitur Madrid, ITB Berlin, Londresko World Travel Market, Travel Match Oslo eta Matka Helsinki.

Bilbao Bizkaiak azoka sektorialetan parte hartuko du, besteak beste: SEA Trade Miami (itsas bidaien turismoa), IGLTA Milan (LGBT Turismoa), Routes Bergen (aire konektibitatea) eta ILTM Cannes (luxuzko turismoa).

Sustapen digitalak garrantzi berezia du Estatuko, Frantziako, Erresuma Batuko, Alemaniako, Herbehereetako eta Italiako publizitate-kanpaina digitalekin. Azkenik, 2022rako sustapen-egutegi zabala osatzen dute agente eta turoperadoreentzako eta komunikabide espezializatuetako kazetarientzako helmugan ohitzeko bidaiak erakartzeak, antolatzeak eta gauzatzeak.

BILBAO BIZKAIA BONUAK DESKONTU HANDIEKIN

Era berean, eta pandemiak gogor zigortutako turismoaren sektorea babesteko helburuarekin, Bilboko Udalak eta Bizkaiko Foru Aldundiak Bilbao Bizkaia Turismo Bonuak kanpaina jarri dute abian, FITUR-en ere aurkeztutakoak. Turismo-bonu horiek 2022ko martxoaren 31ra arte erosi eta trukatu ahal izango dira. Bi erakundeek batera adostutako neurria da, pandemiaren azken boladek eraginpean jarraitzen duen sektore hori babesten eta indartzen jarraitzeko.

Horrela, kanpoko turismoak eta lurraldeko, hiriko eta inguruko herritarrek beren helmuga hurbilenak ezagutu eta gozatu ahal izatea lortu nahi da, deskontu handiak eginez.

Bonuak www.bonoturismobilbaobizkaia.eus webgunean eros daitezke, prezio hauetan: 80 € ostatuan, 50 € turismo-jardueretan eta 200 € kontsumorako turismo-produktuen agentzietan, Bilbao Bizkaian.

Mota honetako aurreko ekimenetan bezala, zenbatekoaren erdia bi administrazio publikoek –Bilboko Udalak eta Bizkaiko Foru Aldundiak– jartzen dute, eta beste erdia erosleak. Gainera, Bilbao Bizkaia Turismo Bonuak bateragarriak eta metagarriak dira erakundeek abian jarritako horrelako beste edozein ekimenekin.

FITUR, EUROPAKO TURISMO AZOKARIK GARRANTZITSUENETAKOA

FITUR munduko turismoaren profesionalentzako urteko lehen hitzordua da, eta Iberoamerikako merkatu hartzaile eta igorleentzako azoka liderra.

Urtarrilaren 19tik 23ra bitartean, FITURek datozen hilabeteetarako turismoaren sektoreak eskaintzen dituen nobedadeak aurkeztuko ditu 8 pabiloi, 7.000 erakusmahai, 6.900 parte-hartzaile eta 100 helmuga turistiko baino gehiagoren bitartez. Gainera, harreman profesionalak bultzatzeko, markak sustatzeko, produktu berriak aurkezteko eta azken joeren berri emateko gune egokia da.